The places that you've come to fear the most

Påväg till skolan för pluggstund med hjärtat idag insåg jag hur mycket jag kommer sakna Jönköping sen. De otroligt högljudda och halvskrangliga bussarna, alla gamla och fina hus, den flashiga skolan, solen, glass på piren, chill med vänner och ett glas rosé. Till och med det eviga blåsandet och den konstanta motvinden kommer jag sakna. Än är det inte dags att säga adjö, det kommer en awesome vår nu först! Men jag saknar detta lite redan...

Hade kunnat lägga upp hur många minnesbilder som helst, men det får bli en pluggbild
från förra våren när vi höll på med vår b-uppsats. Som vi btw fortfarande inte bränt upp..

Kommentarer
Postat av: Moa

Den ligger på mitt skrivbord och har gjort det i typ 7-8 månader. Hahah. Vi MÅSTE bränna upp den innan du flyttar

2011-04-17 @ 15:52:13
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0