Satan i gatan

Jag slog nog rekord imorse, jag gick upp tre minuter efter att klockan ringde utan att snooza en enda minut. Är lite chockad själv faktiskt. Jag var uppe vid sju och satte mig och pluggade vid åtta, men efter ett tag var jag så otroligt trött att jag var tvungen att sova en timme till. Men efter det har jag pluggat heeela tiden! Har dock väldigt mycket kvar att läsa eftersom jag igår umgicks med Natalie och Filip istället för att plugga. Sånt är livet på en pinne! Nu skall jag i alla fall dra mig in till stan för en kort paus och lämna in ett par skor på lästring (heter det så?) och boka tid hos en frisör, stora grejer på gång! Tjingeling!

Myskatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0