Jag ville vara hjälten eller boven, jag ville vara nåt som känns

Hej jag heter Emma och jag är sockerberoende.

Jag har insett att jag äter alldeles för mycket socker i form av godis, kakor och ännu mer godis. Nu är det slut med det. Jag vet att jag sagt det typ en miljon gånger tidigare, men nu är det detox som gäller. Denna gången ska jag klara det. Tänkte börja med att klara mig månaden ut, men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra över påsk :P Eventuellt ska jag äta lite då, det är ju trots allt påsk. Haha känns bra att jag redan hittar på undanflykter innan jag ens påbörjat detoxen! Men som sagt, jag gör det för min egen skull och vill få kontroll över mitt sockersug. Döm mig eller skratta gärna åt mig, ett gott skratt förlänger livet! ^^


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag hejar på dig! Heja, heja, heja!

2011-04-13 @ 17:41:36
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0