I’m kinda busy, k-kinda busy, k-kinda busy

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Nu är det officiellt påsklov! :D Har skickat in uppgiften nu. Har dock en hel del läsning som jag skulle behöva läsa över helgen eftersom det är seminarium redan på tisdag.

Efter föreläsningen idag tänkte jag åka ut till A6 för att fixa lite grejer och sen åka hem och handla eftersom jag inte har någon mat hemma. Först får jag vänta en kvart på bussen innan jag väl kommer fram till A6. När jag sen står i kassan på Expert och ska betala inser jag att mitt visakort ligger hemma på skrivbordet... Jahapp, bara att gå ut och vänta ytterligare en kvart på bussen hem. Väl hemma på Råslätt tänkte jag att jag passar på att handla nu när jag ändå är här så jag slipper göra det sen. Smart som jag är går jag runt och plockar ihop vad jag ska, lägger upp grejerna på bandet i kassan och inser plötsligt att mitt visakort fortfarande ligger hemma. Får plocka ihop skiten igen och gå hem. Nu är jag skithungrig, har ingen mat hemma och måste ge mig iväg igen. Ibland går det inte riktigt som man tänkt sig. Men jag fick i alla fall inlämningen klar nu så jag slapp göra den lite senare!  Alltid nåt.


Btw, kollade inlägget från imorse. Haha lagom snurrigt! Men jag var trött, lite smått stressad och trött. Nämnde jag föresten att jag var trött?

Lagom snurrigt, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0