I'm a barbie girl, in the barbie world

Lite blandade känslor idag.
Bra: Natalie är tillbaka, vi hade en toppenkväll igår och jag har köpt kassler.
Dåliga: Missade anmäla till tentan med en fucking dag och får skriva den i mitten av juni istället, är lite smått bakis, har otroligt mycket att plugga idag, sitter fortfarande i nattlinne och har inte borstat tänderna än.

Men gårdagen var riktigt nice! Jag och fröken Natalie köpte två flaskor vin och delade på, men det råkade även bli en del vodka (ääääntligen är den megaäckliga jordgubbsvodkan slut!), Morgan och ännu en vinare. Måste fixa till mig nu och dra mig till Willys för att handla lite till och sen göra matlådor. Därefter står det pluggeri på schemat resten av kvällen. Wihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0