Ditt j'vla luder med våfflat hår och puder

Ojoj vilken dag. Gick upp tidigt imorse likt en trött zombie. När jag kom till skolan vid kvart i nio inser jag att vi inte börjar förrän tio. Jag blev glad kan jag meddela. Vääldigt glad.. När väl den föreläsningen var över tänkte jag hem och plugga innan kriminologin börjar vid fyra. Och det har jag gjort. Inte. Har istället kollat på BB och slösurfat, och om lite drygt tjugo minuter är det dags att åka till skolan igen. Får plugga ikväll när jag kommer hem. Eller inte. Gaaaah jag är så otroligt trött så jag hänger knappt ihop. Hela veckan har varit som en bergochdalbana och jag är jäääkligt trött på den och vill hoppa av. Ge mig lite ork, motivation och en platt Lisebergsbana så lovar jag att aldrig mer klaga!

Klicka på bilden och njut av en gammalny goding med awesome video!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0