All around me are familiar faces, worn out places, worn out faces

Nu jävlar är jag på gång! Har snart läst klart ett av de två kapitlena som vi har seminarium om på tisdag. Har tagit några timmar att läsa haha! Sen tänkte jag belöna mig själv med en tripp till A6 för att kolla på skor tihi. Blev väldigt sugen på nya skor efter igår. Men ska bara kolla, eller ja hittar jag något oemotståndligt så får de nog följa med hem... Senare ikväll blir det singstar hemma hos Jennifer. Inte för att jag tänker sjunga något eftersom jag vaknade och lät som jag hamnat i målbrottet. Kände igårkväll att det var något som irriterade i halsen, och idag sitter det fortfarande kvar tillsammans med en röstborttagareffekt som sakta men säkert ger upp. Nog om det, nu ska jag återvända till min tegelstensbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0