Trött, vitt, sur, julkalender

1. Jag är hemma igen, hade helst velat stanna några dagar till.. Dessutom är jag jäääääättetrött och ska nog sova en liten stund innan det bär av mot A6 för att fixa kläder till Herrmiddagen imorgon.

2. Världen, eller i alla fall Sverige, har blivit totalt attackerade av vår hemska fiende onde Mr Snow som har tagit över allt. Totalt lamslagna och snart ihjälfrusna är vi. Eller i alla fall jag, och sur över snön är jag också. Jag längtar redan till våren!

3. Låten jag diskuterade igår, Rihannas Love the way you lie (Part II) är borttagen från Spotify... Det gör mig ännu tröttare och ännu surare än jag redan var innan.

4. Imorgon är det första december och jag måste inhandla en julkalender! Har inte hunnit/orkat innan, men det är nostalgi på det, på riktigt hög nivå. Plus att chokladen är så sjuuuuuukt god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0