Onsdaaaag

Har sovit gott gott inatt för en gångs skull! Har dessutom hunnit prata med läkaren, äta frukost, snacka med fadern min samt äta lite choklad. Nu är jag mest irriterad över att textningen i senaste avsnittet av Bartenderskolan inte funkar... Dagens i-landsproblem, I know.

Sitter även och funderar över när jag ska bege mig söderut igen. Blir till jul, men exakt när? Jag hatar att bestämma sånt så långt i förväg, sista minuten ftw säger jag bara! Men i just detta fallet är det noll bra idé eftersom det inte lär finnas biljetter kvar, och om det skulle finnas kostar de en och en halv förmögenhet. Dock ska jag ha bestämt innan dagen är över, och beställa direkt csn ramlat in på kontot imorgon. Sweet! Jag gillar den 25:e ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0