Det var en kyckling som hette gullefjun...

Då var en fyra timmar lång lite smått twistad shoppingsession avklarad. Har äntligen hittat skor, stövlar dessutom, yummie! Även ett par vantar är i min ägo, behöver bara en mössa och sedan är jag redo för vintern som redan är här. Har varit lite smått snöstorm idag och det ligger snö på marken. När jag såg det när jag gått upp var jag nära att vända tillbaka till sängen igen. H A T A R snö.

Btw måste jag bara berätta om mina kuddar! Jag har fyra stycken när jag sover, men de har stört sig lite på senaste och inte fullbordat min sömn som de borde. Då kom jag helt plötsligt på att det tillhör både täcke och kudde till dessa rummen. Jag plockade fram kudden och är numera i kudd-himmeln! Numera behövs bara den. Och en under. Men åh vad underbar den kudden är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0