Usch och fy

Tröttheten 1 - Emma 0

Jag förstår inte var denna otroliga trötthet kommer ifrån, igår på tåget kunde jag inte, hur mycket jag än ville, hålla mig vaken. Igår sov jag flera timmar på dagen. Idag har jag, trots nio timmars sömn inatt, fått sova lite till på förmiddagen och kan lätt sova lite till nu. Okej att man blir trött av att sova för mycket, men detta är en helt annan sorts trötthet. Ibland slås jag av plötsliga måste-måste-lägga-mig-lite-innan-jag-faller-ihop-trötthet. Apjobbigt. Hade varit sjukt mycket enklare om jag hade haft tjock päls så att jag lätt hade kunnat sova lite här och var utan att behöva säng och täcke. Typ som Chewbacca. Har alltid velat prata som honom, hade varit awesome!

I hissen mellan typ tredje och fjärde våningen har någon satt ett roligt klistermärke.
Jag dog nästan när jag såg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0