Nyår!

OjojojojOJ vad jag har varit dålig på att uppdatera senaste tiden. Meen så är det när man är en busy woman! Igår var i alla fall jag, Emelie och Jonna på Väla och lite smått införskaffades- underkläder, en påsväska (eller vad man nu ska kalla den), ett armband och en svart rem med nitar på till mobilen som ska minimera risken att jag tappar den igen.

Idag har jag varit riktigt flitig tycker jag och var uppe vid 6 i morse för att packa, åka tåg, packa upp, städa lite, hänga på A6 med Natalie och Charlotta för att nu fixa potatisgratäng och mig själv inför ikväll. Eftersom IKEA var stängt fick vi köpa champagneglas i plast på Willys, man vill ju dricka ur lite finare på nyår! Som kommer att firas hos Lisa ikväll. Kommer bli riktigt kul! Nu måste jag sätta in potatisgratängerna i ugnen och hoppa in i duschen för att hinna med allt. Gott nytt år på dig, hoppas kvällen din blir awesome! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0