Julklappstips till mig

För alla er som tänkt köpa julklapp till mig i år så tänkte jag ge er lite tips på vägen till den perfekta julklappen. Det finns tre saker jag önskar mig och de står inte i någon prioriterad ordning.

  • Katie från Hortoh Hears a Who

När jag först såg henne föll jag pladask, hon är helt underbar och fluffig. Aldrig har det passat så bra med citatet I't so fluffy I'm gonna die! Med andra ord vill jag ha en sån söt liten fluffig sak. Så för att övertyga er om hennes söthet kommer här en video man inte kan motstå:



  • Night Fury från How to Train your Dragon

När jag såg filmen kunde jag inte låta bli att göra massa naaaaaaaaaaaaaw-ljud hela tiden, för denna varelse är så otroligt söt! Precis som en hund fast lite större, lite mer drakig och tar lite större plats. Mer skillnad finns inte! Lägger inte upp något klipp eftersom det allra bästa sättet att förstå underbarheten hos honom/henne är att se hela filmen. Lovely!

  • Kattunge
Som ni kanske märkt så finns det en sak jag är väääldigt svag för, nämligen söta, små, fluffiga saker, och inte minst kattungar. Jag dör lite smått och mitt hjärta smälter fortare än en isbit på solen. Hade jag kunnat hade jag kidnappat Birgittas kattungar i somras, de är helt gudomligt söta! Här kommer två klipp som jag skulle kunna titta på dygnet runt:



Skulle inte dessa kattungar få sig att smälta är det bara att gå inte på youtube och söka på cut kitten och jag lovar att även du kommer vilja ha en kattunge!


Alltså, nu är det bara upp till er att välja vilken ullig gullig sak jag ska få! Ser fram emot jul! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0