Färdigmyst och veckans planer

All good things come to an end... Jag och Peter åkte ner till Hässleholm i förrgår och idag åkte min snygging hem och jag saknar honom galet redan! Men det är bara drygt en vecka innan vi ses igen så det är ju inte hela världen. Nu kan man väl dessutom säga att julen är över, och min jul har varit mysig och lyckad. Dock var vi lite sent ute på juldagen och kom inte in någonstans, meeen men shit happens och det var trevligt ändå. Ikväll tänker jag inte lyfta en fena eftersom jag är helt otroligt trött efter att ha varit så aktiv senaste veckan, det var ett tag sen sist. Imorgon ska jag tvätta, och på kvällen ser det i nuläget ut som att det blir spelkväll hemma hos Nicole. På torsdag blir det Väla för hela slanten eftersom det i princip inte är någon rea här i stan (?) plus att det är mysigt med små trippar här och var. Sen tidigt fredagmorgon beger jag mig till Jönköping för att fira in det nya året hemma hos Lisa, it's gonna be awesome! ^^ Men nu ska jag för ovanlighetens skull äta choklad och läsa min bok om den globala fetmaepedimien. Tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ses på fredag!!

2010-12-28 @ 19:22:49
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0