Dan före dan före dagen D

Brrrrrrrr, det är svinkallt upphöjt till oändlighet. Ser folk från jobbet springa runt eller försöker cykla och är inte mer är glad att jag slipper jobba i jul, att jobba i snön, kylan och mörkret är allt annat än kul. Dock oroar snön mig en smula också. Imorgon ska jag upp till Göteborg och sedan vidare till min kära pojkvän och fira jul. Har hört att det ska bli riktigt skitväder inatt och imorgon, gäller att hålla tummarna att jag kommer upp!
Förutom att oroa mig över tågen har jag och min fader städat lägenheten idag, det behövdes kan jag säga! Nu ska jag sova en liten stund eftersom energinivån är vääldigt långt nere. Sen ska jag hem till mamma och fira lite minijul. Sedan blir det direkt till sängen eftersom tåget går tidigt imorgon, om det nu går alltså..

Bjuder på denna idag, skönaste sen Adrian Lux Teenage Crime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0