Bästa köpet

Btw har jag glömt att berätta om mitt bästa köp på länge! Ända sedan Steffi visade sin 120-palett med ögonskuggor har jag varit helt såld på den. Jag har hittat en lite mindre palett som jag vill ha till att börja med eftersom 120-paletten är ganska dyr. Jag fick presentkort på Kicks av både mamma och Peter i julklapp, så nu kunde jag äntligen köpa den! Den lilla alltså. Jag har varit så nära att köpa den massa gånger hela hösten, men nu blev det äntligen av trallallala! Fast en vacker dag kommer även 120-paletten att vara i min ägo! :)

Som om inte detta perfekta köp var nog så är jag superpepp inför nyår. Har en känsla av att det kommer bli en bra avslutning på ett ganska dåligt år och en perfekt början på ett nytt år :)

Mihiiiihaaaaaa! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0